7 Haziran 2012 Perşembe

Mahidevrancı Ünlüler

-Ayça Bingöl.
-Muhteşem Yüzyıl dizisini soluksuz izliyorum.Ayrıca Mahidevran Sultan karakterine bayılıyorum ve onun çektiği acılar gerçekten kötüymüş.Araştırınca anladım.Ayrıca Mahidevran rolünü kapmayı isterdim ama Nur Fettahoğlu benden daha güzel oynuyor galiba.
(Güler.)

-Sibel Can.
-Muhteşem Yüzyıl'daki Mahidevran'a bayılıyorum.Ve bir anne olarak ileride yaşayacaklarına acıyorum çünkü bu anne ve sevdalı biri için çok zor.Oyuncu olsam böyle bir dizi çevirip Mahidevran'ı oynardım...
(Gülümser.)

-Sinem Kobal.
-Biliyorsunuz bundan bir kaç yıl önce Hürrem Sultan dizisinde Mahidevran Sultan'ın gelini Ayşe Hatun'u oynamıştım.O diziden sonra gerçekten Mahidevran Sultan'ın acılarını,ardından torunlarının öldürülmesi ve sokağa atılması çok acımasız birşey.Bence Mahidevran haklı :)

-Selen Soyder.
-En sevdiğim dizilerin arasında Muhteşem Yüzyıl da var.Sadece Şehzade Mustafa ve Mahidevran Sultan için izliyorum.Onların yaşadıkları gerçekten çok zor bence...İlerideki bölümler daha acımasız oyunlarla geçicek diyorlar ama bilmiyorum :) Nur'un oyunculuğunada hayranım doğrusu :)

-Murat Boz.
-Evet Muhteşem Yüzyıl gerçekten çok güzel bir dizi.Ama buradan yönetmene sesleniyorum lütfen tarihi doğru anlat :D O Mahidevran ile Mustafa gerçekten çok acı çekmişler araştırmalarıma göre...Hangisi haklı derseniz bence Mahidevran haklı :)

-Almeda Abazi.
-Ben Türkiye'de izlediğim diziler arasında Muhteşem Yüzyıl'da var.Oradaki Mahidevran'da Arnavutmuş galiba kanım ısındı kadının konuşmalarından :) Hürrem'in yaptıkları gerçekten çok kötü.Yani bana yapsalar ne yapardım bilmiyorum :) Mahidevran yine iyi sabretmiş ama patlama noktasında galiba :) 

-Esra Erol.
-Bir kadın olarak bana Mahidevran'ın çektiği acıları çektirseler her halde nolurdu bilmiyorum...Bence o anne oğul örnek bir anne oğul çünkü ölüm bile onları ayıramamış :) En yakın zamanda türbesine gidicem...Diziyide Mehmet Günsür ve Nur için izliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder